طرح شهید قاسم سلیمانی در پنج منطقه‌ زاهدان در حال اجراست

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زاهدان گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی از سوی نیروهای داوطلب مردمی بسیجی و کارکنان مرکز بهداشت و درمان با هدف مبارزه با ویروس کرونا، در قالب پنج منطقه‌ این شهر در حال اجراست.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن  جانشین ناحیه مقاومت سپاه زاهدان گفت: طرح شهید قاسم سلیمانی از سوی نیروهای داوطلب مردمی بسیجی و کارکنان مرکز بهداشت و درمان با پایش، غربالگری و آمارگیری خانه به خانه محلات با هدف مبارزه با ویروس کرونا، کاهش مرگ‌ و میر و انجام کمک‌های حمایتی در قالب پنج منطقه‌ این شهر در حال اجراست.

سرهنگ پاسدار حسین بدیع روشن  اظهارداشت: نیروهای دخیل در این طرح به گروه‌های حمایتی، مراقبتی و نظارتی تقسیم شده‌اند.

او  افزود: در این طرح با شناسایی افراد مبتلا و در تماس با مبتلایان به کرونا این افراد آسیب‌پذیر از طریق خیران، گروه‌های جهادی و نهادها با توصیه‌های بهداشتی گروه‌های پزشکی در قرنطینه خانگی و تا بهبودی کامل مورد رصد و حمایت قرار می‌گیرند.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زاهدان بیان کرد: کاهش میزان بستری و شناسایی افراد در معرض خطر کرونا از مهمترین اهداف طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهر است.

او  ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری جهادگرانه نیروهای پایگاه سلامت مرکز بهداشت زاهدان و داوطلبان مردمی بسیجی شرکت‌کننده در طرح شهید قاسم سلیمانی خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم زاهدان تاکنون مشارکت و همکاری خوبی با این طرح داشته‌اند که این خود نویدی برای کاهش میزان مرگ‌ومیر و ابتلا به ویروس کروناست.

 طرح تکمیلی مقابله با بیماری ویروس کرونا با عنوان «طرح سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی» با مشارکت سازمان بسیج مستضعفان و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از بیستم آبان در سراسر کشور آغاز شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار