مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان بابیان اینکه ۷۶ هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان مشغول به تحصیل هستند، گفت: این استان همواره در جمعیت دانشجو پیشتاز بوده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حسن سعدالدین ‌مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان در جلسه بزرگداشت هفته پژوهشت با اشاره به اینکه ۷۶ هزار دانشجو در دانشگاه‌های استان سمنان مشغول به تحصیل هستند، اظهار داشت: این استان به نسبت جمعیت در مقایسه با سایر استان‌های کشور در شاخص جمعیت دانشجویان پیشتاز و رتبه اول را به خود اختصاص داده است.

او بابیان اینکه اگر تغییر و تحولی بخواهیم، در نظام آموزش‌وپرورش ایجاد کنیم قطعاً باید اولین رویکرد ما به منابع انسانی باشد، تصریح کرد: منابع انسانی به‌عنوان منبعی نیرومند و قوی عامل محرکی است که می‌تواند تحول و تغییر را ایجاد کند.

مدیرکل برنامه‌ریزی، نوسازی و تحول اداری استانداری سمنان با تأکید بر اینکه دانشگاه فرهنگیان باتربیت نیرو‌های متخصص در نظر دارد این تحولات را ابتدا در معلمان و سپس در سطح آموزش‌وپرورش ایجاد کند، خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان یکی از دانشگاه‌های مهم استان در این بخش تلقی می‌شود.

سعدالدین بابیان اینکه آمار‌ها نشان‌دهنده این مهم است که دانشجویان دانشگاه فرهنگیان، کار‌های پژوهشی بسیار خوبی را نیز انجام داده‌اند، گفت: دانشگاه فرهنگیان در سطح کشور و در سطح بین‌المللی جایگاه خوبی داشته و در حدود ۵۰۲ مقاله بین‌المللی ارائه‌شده است.

او افزود: این دانشگاه در حدود ۹ هزار مقاله در سایت‌های علمی و نشریات به چاپ رسانده و درواقع دانشگاه فرهنگیان برای تحول اساسی و بنیادی در آموزش‌وپرورش ایجادشده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.