مدیرکل و رئیس شورای اقامه نماز بهزیستی استان ضمن اشاره به اهمیت نماز و نقش آن در زندگی انسان از شروع فعالیت آموزش‌های مجازی در زمان محدودیت‌های کرونایی خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فرحناز محمدی مدیرکل و رئیس شورای اقامه نماز بهزیستی استان ضمن اشاره به اهمیت نماز و نقش آن در زندگی انسان از شروع فعالیت آموزش‌های مجازی در زمان محدودیت‌های کرونایی خبر داد و گفت : با توجه به برگزار نشدن کلاس‌های آموزشی حضوری به خاطر محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا در نظر است که با همکاری مبلغین مذهبی بستر آموزش‌های مجازی برای مراکز نگهداری شبانه روزی فراهم گردد تا این عزیزان هم بتوانند از آموزش‌های لازم و پاسخگویی به سوالات مذهبی خود بهرمند گردند.

مولوی رئیس ستاد اقامه نماز استان کرمانشاه به پیام‌های مقام معظم رهبری درباره نماز اشاره کرد و گفت : بالاترین نعمت برای انسان یاد و ذکر خداوند است و بالاترین نغمت نیز غفلت از یاد خدا و ذکر اوست.

رئیس ستاد اقامه نماز افزود : شاید هرکسی در هر نهادی که خدمت میکند احساس کند که فعالیت‌ها و وظایف آن نهاد از همه نهاد‌های دیگر مهمتر باشد، اما همه ما واقف هستیم که اهمیت و جایگاه نماز از اهم مهمات است و آیه‌های شریفه قران و احادیث ائمه در این خصوص نیز گواه برهمین است.

او افزود: تفاهم نامه‌های منعقد شده در راستای فعالیت‌های ستاد اقامه نماز از ضمانت اجرایی بالای برخوردار و لازم الاجراست.

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.