مراسم پیش‌کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور امروز با حضور سردار سلامی فرمانده کل سپاه به میزبانی مازندران آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،مراسم پیش‌کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور امروز پنجشنبه ۲۷ آذرماه در مصلای ساری آغاز شد.
 
آیت الله محمدی لایینی نماینده ولی فقیه در مازندران در مراسم پیش کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور رمز موفقیت و پیروزی جبهه مقاومت را شهادت طلبی و پیروی از مکتب امام حسین( ع) دانست و گفت: شهدای مدافع حرم و خانواده های آنان این درس را به خوبی یاد گرفتند و در کنار ولایت ایستادند.

او افزود: قدردانی از شهدای مقاومت استان‌های شمالی که ۷۲ شهید مدافع حرم هستند تکریم مردم شمال کشور است که در راه اعتلا و عزت انقلاب اسلامی جوانان خود را تقدیم کردند.

سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلای مازندران نیز گفت: رونمایی از یکی از محصولات صدا و سیمای مازندران در خصوص شهدای مدافع حرم، برگزاری نمایشگاه کتاب و ارتباط زنده تلویزیونی از مزار حاج قاسم سلیمانی در کرمان از جمله برنامه‌های این کنگره است.

او افزود: مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سردار شهید سلیمانی و با حضور خانواده ۴۲ شهید مدافع حرم مازندران، خانواده شهدای مدافع حرم استان‌های گلستان و گیلان برگزار می‌شود.

در این مراسم که از صدا وسیمای مرکز مازندران، شبکه‌های سراسری رسانه ملی و فضای مجازی به صورت زنده پخش می‌شود سردار سلامی فرمانده کل سپاه سخنرانی خواهد کرد.

آغاز مراسم پیش کنگره شهید سلیمانی با حضور فرمانده کل سپاه
آغاز مراسم پیش کنگره شهید سلیمانی با حضور فرمانده کل سپاه
آغاز مراسم پیش کنگره شهید سلیمانی با حضور فرمانده کل سپاه

در حاشیه این مراسم ۳ کتاب شامل کتاب بیست و هفت روز و یک لبخند نوشته فاطمه رهبر، مجموعه شعر ملت شهادت از میثم رنجبر، کتاب ایرانی‌ها آمدند از امیر محمد عباس نژاد و نماهنگ اقیانوس بی پایان تولید مرکز صدا و سیما مازندران که به دو زبان سروده شده ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مدافع حرم شمال کشور با حضور سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه رونمایی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار