مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۲۷ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهمترین حوادث استان اردبیل در روز پنجشنبه ۲۷ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری متخلف زنده گیری سهره طلایی در پارس آباد

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد، یک متخلف زنده گیری سهره طلایی را که اقدام به زنده گیری قطعه سهره طلایی کرده بود دستگیر کردند.

محمد مجرد افزود: از این متخلف تعداد ۱۱ قطعه سهره طلایی به همراه سایر تجهیزات جانبی از قبیل تور زنده گیری سهره و یک عدد قفس، کشف و ضبط و متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

دستگیری ۲ متخلف محیط زیست در شهرستان گرمی

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی گفت: ۲ متخلف آلودگی محیط زیست که اقدام به آتش سوزی در محل دفن زباله شهرستان گرمی کرده بودند به مراجع قضایی معرفی شدند.

رضا رحیمی گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی طی گشت و کنترل و پایش منطقه دو نفر متخلف آلودگی محیط زیست را که اقدام به سوزاندن مقدار زیادی فیلتر‌های روغن مصرف شده خودرو در محل دفن زباله شهرستان گرمی کرده بودند، دستگیر و ضمن الزام افراد به مهار و خاموش کردن آتش، جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

او افزود: سوزاندن هر گونه پسماند و ضایعات که باعث آلودگی هوا و انتشار گاز‌های سمی در محیط و برای سلامتی انسان و سایر جانداران مضر باشد، طبق قانون مدیریت پسماند، قانون جلوگیری از آلودگی هوا و آیین نامه اجرائی آن تخلف محسوب می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان گرمی از شهروندان و علاقه‌مندان به محیط زیست نیز خواست در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی اعم از سوزاندن فیلتر خودرو و لاستیک توسط افراد متخلف و سودجو مراتب را به سامانه ۱۵۴۰ یا به اداره محیط زیست شهرستان گرمی اعلام کنند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.