شانزده پروژه پژوهشی در ۷ زمینه، اولویت‌های پژوهشی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را تشکیل می‌دهند.

غلامرضا کشکولی مسئول پژوهش و توسعهسازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: شعار امسال پژوهش در زمینه شعار سال کشور، پژوهش و فناوری در خدمت جهش تولید است و شانزده پروژه پژوهشی در ۷ زمینه، اولویت‌های پژوهشی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را تشکیل می‌دهند.

او افزود: از آنجا که اصلی‌ترین وظیفه مجموعه پژوهش سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، تعیین اولویت‌های پژوهشی می‌باشد، در طول این چند سال پروژه‌های تحقیقاتی با توجه به وظایف و اولویت‌های سازمان در منطقه در زمینه‌های محیط زیست، بهداشت، ایمنی، مدیریت بحران، مدیریت انرژی، تاسیسات زیربنایی و مدیریت استراتژیک تعریف شده اند.

کشکولی بیان کرد: این سازمان تاکنون ۱۶ تفاهم نامه با دانشگاهها، پارک‌های علم وفناوری، سازمان جهاد دانشگاهی و شرکت‌های پژوهش و فناوری امضا کرده است.

 مسئول پژوهش و توسعه سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اشاره به اهمیت مسایل محیط زیستی، پروژه‌های زیست محیطی  گفت: «پایش و کنترل آلاینده‌های هوا‌ی منطقه» و «مدلسازی پخش و پراکنش آلاینده‌های هوای ناشی از شرکت‌های مستقر در منطقه» دو پروژه مهم زیست محیطی هستند که در زمینه بهبود مسایل زیست محیطی منطقه پیگیری می‌شوند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.