اجرای بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه ورزشی به صورت مجازی در اردبیل

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: بیش از ۴۰۰ عنوان برنامه ورزشی به صورت مجازی در ایام محدودیت‌های کرونایی در استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل امروز در دیدار با برخی مسئولین در اردبیل گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های ورزشی به صورت مجازی تمهیدات و هماهنگی‌های لازم به عمل آمده و در این زمینه ۴۰۰ عنوان برنامه در ایام محدودیت‌های کرونایی اجرا شده است.

او افزود: خانواده‌ها در راستای اجرای این طرح استقبال خوبی داشته‌اند و با توجه به این که اجرای برنامه‌های ورزشی یک نیاز مبرم و اساسی برای تأمین سلامتی مردم است بنابراین نیاز است در راستای اجرای موفق این طرح‌ها اقدامات مناسبی انجام یابد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: زمانی که مجوز اجرای برنامه‌های ورزشی در فضای باز ارائه شود رعایت کامل فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی در اولویت خواهد بود و در این زمینه برنامه‌های ورزشی در فضای کاملاً باز اجرا خواهد شد.

انوشیروانی ادامه داد: تقویت ورزش در خانه‌ها نیز یکی از اولویت‌های اساسی ورزش و جوانان است و بر همین اساس استقبال خوبی از این ورزش‌ها را شاهد هستیم و تمام سعی و تلاش ما احیای ورزش‌های سنتی و قدیمی در خانه‌ها در بین نسل کنونی است.

او تصریح کرد: اجرای طرح شهید سلیمانی یکی از طرح‌های حائز اهمیت در راستای پیشگیری از ویروس کرونا است که در این زمینه با همکاری‌های انجام یافته به دنبال فرهنگ تقویت ورزش در خانه‌ها توسط رسانه ملی هستیم و این امر را تأثیرگذار می‌دانیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.