جانشین ستاد مقابله با کرونا استان گفت: تعداد بیماران کرونایی بستری شده در استان نسبت به قبل از اجرای طرح هوشمند محدودیت‌های کرونایی ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی جانشین ستاد مقابله با کرونا استان  در جلسه این ستاد از کاهش ۴۰ درصدی بستری بیماران کرونایی خبر داد و گفت: اگر مردم و اصناف همچنان پایبند به دستورالعمل‌های بهداشتی و قانون محدودیت‌های کرونایی باشند وضعیت نارنجی استان به سفید تبدیل خواهد شد.

او افزود: دورهمی‌های خانوادگی به ویژه در شب یلدا می‌تواند وضعیت استان را به قرمز بازگرداند به همین منظور از مردم خواسته می‌شود تا از حضور در تجمعات خودداری کنند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا با بیان اینکه محدودیت‌های کرونایی تا ایجاد وضعیت سفید در استان ادامه خواهد داشت، اضافه کرد: در وضعیت فعلی اصناف به جزء مشاغل گروه یک و دو اجازه فعالیت ندارند.
به گفته حبیبی، فعالیت تالار‌ها ممنوع و رستوران‌ها هم به صورت بیرون بر می‌توانند فعالیت داشته باشند.

حبیبی افزود: ممنوعیت ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌ها بومی از استان هم همچنان باقی است.

او با بیان اینکه ممنوعیت تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح ادامه دارد، گفت: تا کنون ۴ هزار و ۵۶۹ راننده متخلف در طرح محدودیت‌های کرونایی جریمه شده اند.

جانشین ستاد مقابله با کرونا گفت: برای ساعت کار کارمندان و اصناف در روز‌های شنبه و یکشنبه به علت برگزاری شب یلدا و مسابقه فوتبال تصمیمات جدید گرفته می‌شود و اطلاع رسانی خواهد شد.

حبیبی افزود: تمدید مهلت پرداخت گاز کسب و کار‌های غیردولتی هم ابلاغ شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار