فرمانده انتظامی البرز از کشف بیش از ۲۹ هزار عدد انواع قطعات قاچاق یخچال به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی البرز گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر نگهداری تعداد زیادی قطعات قاچاق یخچال در یک انبار در منطقه گرمدره کرج، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس اقتصادی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی البرز افزود: ماموران در مرحله اول با انجام اقدامات پلیسی از صحت اخبار مطمئن شده و سپس با هماهنگی مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از این انبار ۳ هزار و ۹۰۰ عدد کمپرسور، ۲ هزار ۹۳۸ عدد ترموستات، ۱۹ هزار و ۴۰۸ عدد فیلتر، ۲ هزار و ۸۸۷ عدد انواع گاز یخچال و ۶۸ عدد سایر قطعات یخچال که همگی قاچاق بودند، کشف شد.

سردار محمدیان با بیان این که در مجموع ۲۹ هزار و ۲۰۱ عدد انواع قطعات قاچاق یخچال از این انبار کشف شده، گفت: با هماهنگی مقام قضائی انبار پلمب و یک نفر در این رابطه توسط ماموران دستگیر شد.

 او افزود: کارشناسان ارزش قطعات کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

فرمانده انتظامی البرز با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص و ارسال آن به مراجع قضایی در پایان گفت: بدون شک مبارزه نیروی انتظامی با قاچاق کالا تاثیر مستقیم بر بازگشایی واحد‌های صنعتی و ایجاد اشتغال در کشور دارد.

انتهای پیام /ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.