رئیس پلیس آگاهی البرز از شناسایی و دستگیری سارقان مسافرکش نما با اعتراف به ۲۰ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرزگفت: در پی ارجاع چند پرونده به پلیس آگاهی با عنوان سرقت و زورگیری در قالب مسافرکشی، بررسی موضوع در دستورکار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان سوژه‌های خود را تحت عنوان مسافر سوار خودرو‌های پراید و پژو ۲۰۶ سرقتی کرده و در طول مسیر با تهدید سلاح سرد اقدام به زورگیری اموال، گوشی تلفن همراه و وجه نقد آن‌ها کرده و پس از پیاده کردن نامبردگان از محل متواری می‌شدند.

سرهنگ نادربیگی گفت: در ادامه کاراگاهان با انجام تحقیقات گسترده و به کارگیری اقدامات پلیسی موفق به شناسایی ۶ نفر از سارقان شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبردگان را در مخفیگاه شان در شهر فردیس دستگیر کرده و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

 او افزود: سارقان پس از دستگیری به ۲۲ فقره سرقت با شیوه زورگیری در نقاط مختلف شهر کرج اقرار کردند.

رئیس پلیس آگاهی البرز با بیان این که ارزش اموال به سرقت رفته توسط این باند ۳ میلیارد ریال برآورد شده است،گفت: با تلاش کارآگاهان همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده اند.

سرهنگ نادربیگی افزود:  شهروندان به هیچ وجه سوار خودرو‌های مشکوک نشوند و سعی کنند از ناوگان‌های حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام/ر .ن 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.