توسط معاون رئیس جمهور از بازوند استاندار کرمانشاه به عنوان خادم شهدا قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، لوح تقدیر معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید توسط آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان  به استاندار کرمانشاه به عنوان خادم شهدا  اهدا شد.

در این لوح تقدیر سعید اوحدی خطاب به هوشنگ بازوند آمده است: «تقوای الهی، جوهر حرکت‌های ماندگار است چرا که عمود ایمان، خدمت را در هر عرصه‌ای قائم به رضای ربوی برپا می‌دارد. هر عزمی که در راه کسب خشنودی خالق جزم شود، بسان مجاهدت منظور می‌شود تا به فضل رحمانی، اجر ثبات قدم در این راه برای مومنان مزید شود.

از این منظر هر همت عالی و سعی ارزنده که در مسیر تحقق عزم ربانی رقم خورد، شایسته تجلیل می‌گردد. براین اساس ضمن ارج نهادن به زحماتی که در جهت رفع مسایل خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، ترویج و تعمیق معارف و ارزش‌های فرهنگ والای ایثار و شهادت و اولویت بخشی به برنامه‌های مربوطه لحاظ داشته اید، از جنابعالی تقدیر و تشکر می‌نمایم.

امید که فخر این خدمات ارزشمند، بشارتی برای اجر اخروی و سربلندی دنیوی تان گردد و از خداوند رحمان، توفیق روزافزون در راه بسط آرمان‌ها و ارزش‌های امام و رهبری و اثربخشی بیش از پیش در مسیر اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت را مسئلت داریم.»

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.