مصاحبه صوتی ، راهی مناسب برای ارتباط نماینده و رسانه

نمایندگان برای صرفه جویی در وقت و پاسخگویی مناسب می توانند از طریق پیام رسان‌ها در فضای مجازی جوابگوی سوال‌ خبرنگاران به صورت صوت باشند.

رمضانی مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، گفت: نمایندگان بنا به ضرورت مسائل روز جامعه و موضع گیری‌های خاص در مجلس ، باید پاسخگوی مردم باشند.

او افزود: نمایندگان با توجه به شناختی که از وضعیت کاری و اوقات فراغت خود دارند می‌توانند از طریق پیام رسان‌ها در فضای مجازی سوال‌های خبرنگاران را به صورت وویس دریافت و پاسخ را هم به صورت وویس برایشان ارسال کنند.

همه چیز هست منهای اراده

مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی ادامه داد: برخی نمایندگان خودشان شخصا در فضای مجازی نظرات مردم را می‌خوانند و به صورت جمع بندی مطرح می‌کنند.

رمضانی گفت: اگر نمایندگان بخواهند یک طرفه در فضای مجازی فعال باشند، فعالیت هایشان بازخوردی نخواهد داشت و به مسئولی تبدیل می‌شوند که گزارش محور هستند.

او بیان کرد: نمایندگان باید از فضای مجازی برای دریافت مطالبات مردم استفاده کند و پاسخگوی آرایی باشند که آن‌ها را روانه مجلس کرد.


بیشتر بخوانید


مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی افزود: اگر نماینده‌ای قائل به این بود که مشاور رسانه‌ای داشته باشد خیلی از اتفاقات زود ظهور و بروز می‌کند؛ هم مردم و هم رسانه‌ها پاسخ مطلوب خود را دریافت می‌کنند.

رمضانی گفت: اگر ارتباطی مناسبی بین رسانه و نماینده شکل نگیرد جایگاه نماینده در اذهان مردم شکل نمی‌گیرد و از طرفی اقدامات انجام شده هم به گوش مردم نمی‌رسد.

او گفت: برنامه‌ای به صورت مدون از سوی دفاتر نمایندگان ارائه نشده است که این خود یک ضعف بزرگ است.

مدیر خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی بیان کرد: اگر نمایندگان به قدرت رسانه واقف باشند تا روز آخر نمایندگی، به احترام تک تک مردمی که به آن‌ها رای داده اند و باعث شده اند تا آن‌ها در یکی از کرسی‌های مجلس بنشینند، گزارش عملگرد خودشان را می‌دهند.

رمضانی همچنین مطرح کرد: اگر نمایندگان بتوانند در این ۴ سال جایگاه بودجه‌ای استان را رشد دهند و برخی از قوانین را به نفع استان تصویب کنند حرکت بزرگی برای استان محسوب خواهد شد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار