عبدخانی گفت: تیم‌های بازرسی به صورت مدون ، واحد‌های صنفی فروشنده آجیل ، میوه و شیرینی را به منظور کنترل قیمت‌ها رصد می‌نمایند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ عزت اله عبدخانی معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایلام در گشت مشترک نظارت بر نحوه عرضه مایحتاج مردم در شب یلدا که با حضور مدیر کل اقتصادی استانداری ، نمایندگان تعزیرات حکومتی ، فرمانداری ، اماکن و پشتیبانی نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: در بازرسی‌ها برخی از تخلفات صنفی از جمله نبود درج قیمت و گران‌فروشی مشاهده شد که با تطبیق فاکتور‌های خرید و نرخ عرضه ، برای واحد‌های صنفی متخلف برگ گزارش بازرسی تکمیل شد و برای رسیدگی به تعزیرات معرفی گردیدند .

عبدخانی ادامه داد: تیم‌های بازرسی به صورت مدون ، واحد‌های صنفی فروشنده آجیل ، میوه و شیرینی را به منظور کنترل قیمت‌ها رصد می‌نمایند .

معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان ایلام ، مطرح کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف از طریق سامانه ۱۲۴ ، سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان را در جریان  تخلفات قرار دهند تا بر خورد لازم با متخلفان صورت بگیرد .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.