از ۲۲ آذرماه و با آغاز طرح نظارتی ویژه شب یلدا در خراسان جنوبی تاکنون ۲۶ واحد صنفی متخلف شناسایی و پرونده متخلفان به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

کشتگر رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: تیم‌های بازرسی مشترک تعزیرات حکومتی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف از ابتدای آغاز طرح، صبح و عصر بر نحوه عرضه و قیمت اقلام شب یلدا نظارت می‌کنند که در این مدت ۱۴۶ گشت مشترک انجام شده است.

او افزود: دو تیم نظارتی ویژه در بیرجند و یک تیم ویژه هم در هر شهرستان، آخرین وضعیت عرضه اقلام و قیمت‌ها را رصد و با تخلفات برخورد می‌کنند.

کشتگر با بیان اینکه در یک هفته گذشته ۲۶ پرونده تخلف تشکیل شده است، عنوان کرد: بیشترین تخلفات، ارائه نکردن فاکتور خرید به بازرسان، درج نکردن قیمت فروش و گران فروشی بوده است.


بیشتر بخوانید


رئیس گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی تاکید کرد: تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی به تخلفات اقتصادی است که با هدف کمک به تنظیم بازار، طرح‌های نظارتی را به کمک بازرسان صمت و اتاق اصناف اجرا می‌کند.

او از مردم خواست در صورت مشاهده تخلفات گرانفروشی و عدم درج قیمت، موضوع را به سامانه‌های تلفنی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ تعزیرات حکومتی گزارش دهند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.