وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی اعلام کرد پیش از این بیش از ۵۰ هزار گردشگر صهیونیست به امارات سفر کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی الامارات الیوم، اوریت فارکاش هاکوهین، وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی، در همایش گردشگری که با حضور بیش از سیصد شریک تجاری از امارات عربی متحده و صد شریک از این رژیم برگزار شد، اعلام کرد در عید روشنایی یهودیان، بیش از ۵۰ هزار گردشگر صهیونیست به امارات سفر کردند.

او افزود: از زمان امضای توافق ابراهیم بین دو طرف با نظارت آمریکا، هزاران تن از گردشگران اسرائیلی به امارات سفر کردند.

 وزیر گردشگری رژیم صهیونیستی اضافه کرد: بیش از ۵۰ هزار گردشگر از اسرائیل در جشن‌های عید روشنایی یهودیان معروف به «حنوکا» در امارات حضور یافتند.

هاکوهین همچنین گفت: با امکان فراهم شده در سفر‌های هوایی مستقیم بین تل‌آویو و ابوظبی و دبی، اسرائیل برای استقبال از گردشگران اماراتی آمادگی دارد.

او در ادامه اعلام کرد: شهر‌های اسرائیل برای پذیرفتن گردشگران از امارات آمادگی دارند. همزمان اقدامات پیشگیرانه برای تضمین بالاترین معیار‌های بهداشتی و جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا، انجام می‌شود.

این وزیر صهیونیست با اشاره به ارتباط با مسئولان گردشگری امارات در حوزه دولتی و خصوصی به منظور بحث و گفتگو درباره طرح‌های مشترک که تقویت کننده گردشگری بین دو طرف باشد، گفت: اسرائیل برای ایجاد روابط محکم اقتصادی با امارات تلاش می‌کند.

هاکوهین با تاکید بر اینکه اکنون ۱۴ پرواز بین دبی و تل‌آویو انجام می‌شود، پیش‌بینی کرد ژانویه ۲۰۲۱، شمار پرواز‌های روزانه به سرزمین‌های اشغالی در هفته به ۲۵ مورد برسد. وی همچنین گفت وزارت گردشگری در چارچوب بخشی از فعالیت‌های خود در منطقه، برای مشارکت در دو نمایشگاه «بازار سفر عربی» و «اکسپو دبی» که سال ۲۰۲۱ برگزار خواهند شد، آمادگی دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
وقتی به یاری خداوند متعال،رژیم صهیونیستی را از روی کره زمین محو کردیم،اونوقت شرمندگی میماند و روسیاهی برای حکام ضعیف النفس و سرسپرده عرب
آخرین اخبار