رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد گفت: پشت خط زن مهابادی با عقد قراردادی یکساله همکاری خود را با تیم سوپر لیگی راه یاب ملل مریوان تمدید کرد.

قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: زانیار اشکوتی، والیبالیست شایسته مهابادی و پشت خط زن تیم لیگ برتری راه یاب‌ملل مریوان، قرار خود را یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد.

مصطفی پور افزود: آرش عثمانی، زانیار اشکوتی و آروین حسن‌خالی بازیکنان نوجوان شایسته مهابادی پارسال برای حضور در مسابقات لیگ برتر نوجوان والیبال کشور با جلب نظر کادر فنی باشگاه راه یاب ملل مریوان به مدت یک فصل به خدمت گرفته شدند.

او تصریح کرد: تیم راه یاب ملل کردستان در فصل گذشته این مسابقات با نام راه یاب ملل مریوان حضور پیدا کرد، ولی پس از فراز و نشیب فراوان بر سر حضور و یا عدم حضور در لیگ برتر بدلیل نبود حامی مالی در واپسین ایام و در فاصله کمتر از یک هفته به شروع مسابقات با هدف حفظ سهمیه استان و روشن ماندن چراغ والیبال کردستان به عنوان تیم پانزدهم لیگ بسته شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور از روز چهارشنبه پنجم آذر بعد از حدود یک ماه تعطیلی بدلیل شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان تیم‌های حاضر در لیگ به‌صورت متمرکز در تهران آغاز شده است.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.