امام جمعه رشت گفت: اقتصاد و معیشت جامعه به جایی رسیده است که مردم در هر کوچه و بازاری ابراز نگرانی و عصبانیت می‌کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، آیت الله رسول فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در بخش‌هایی از خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به نشست رهبر معظم انقلاب با مسئولان بلندپایه کشور و خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: رهبر معظم انقلاب از برخی مسئولان گلایه جدی دارند.

او حفظ فضای همدلی مردم و جو آرام جامعه ایران را از مطالبات عمده مردم از مسئولان ذکر کرد و یادآور شد: اقتصاد و معیشت جامعه به جایی رسیده است که در هر کوچه و بازاری مردم ابراز نگرانی و عصبانیت می‌کنند.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه مردم ایران رفاه با عزت می‌خواهند، اظهار داشت: ملت ایران در ۴۰ سال گذشته ثابت کردند که سخن امام حسین (ع) به ما آموخت مرگ سرخ بهتر از زندگی نکبت بار و ذلت بار است.

آیت الله فلاحتی ملت ایران را فرزندان امام حسین بن علی (ع) و پیامبر (ص) دانست و افزود: ملت ما رفاه در کنار زندگی ذلت بار را نمی‌خواهند و حاضر هستند با سختی زندگی کنند، اما عزتمند باشند.

او تصریح کرد: ملت ایران ۴۰ سال مشکلات را برای رضای خدا، اهل بیت (ع) و تبعیت از امام (ره) و مقام معظم رهبری تحمل کردند تا در دنیای بشر عزتمندانه بمانند.

نماینده ولی فقیه در گیلان همچنین با بیان اینکه ۳۰ آذر ماه روز پرستار نامگذاری شده است، گفت: حضرت زینب (س)، بانوی بی نظیر صبر و مقاومت تا آخر عمر توانست کاروان نهضت امام حسین (ع) را به سرمنزل مقصود برساند.

آیت الله فلاحتی با قدردانی از تلاش پرستاران سراسر کشور به ویِژه گیلان ادامه داد: پرستاری شغل سختی محسوب می‌شود و مشاغل سخت انسان‌های پرتوان را طلب می‌کند.

او تصریح کرد: پرستاران بدانند مردم دعاگوی آنها هستند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.