امام جمعه بوشهر، از مسئولان کشوری و استانی خواست هر چه سریع‌تر به بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارات بپردازند و در این باره جهادی عمل کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیام آدینه این هفته مهمترین ارتباط در زندگی انسان را تعامل انسان با خدا و خدا با انسان، عنوان کرد و افزود: بر اساس این محاسبه هر که زندگی خدایی داشته باشد خدا نیز  او را در تمامی امور هدایت و حمایت خواهد کرد.

او همچنین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با برگزارکنندگان اولین سالگرد شهادت شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، افزود: لازم است همه مسئولان این بیانات را سرلوحه کار خود قرار دهند و مردم به ویژه جوانان با توجه جدی به آن مطالب تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر، شهید سلیمانی را یک مکتب خواند و ادامه داد: آن شهید والا مقام قهرمان ملت ایران و امت اسلامی است. او مظهر شجاعت، مقاومت، درایت، تیزهوشی، فداکاری و معنویت بود. شهید سلیمانی هم با مجاهدت خود و هم با شهادت خویش، استکبار را شکست داد.


بیشتر بخوانید


صفایی بوشهری گفت: آمر و عاملان شهادت شهید سلیمانی باید سزای کار خود را ببینند هرچند کفش پای او بر سر قاتلش شرف دارد.

او سپس تاکید کرد: باید ما در همه عرصه‌ها قوی شویم، باید اتحاد ملی را حفظ کنیم، تحریم‌ها را خنثی کنیم، هرچند رفع تحریم دست دشمن است، ولی ما باید مقابله کنیم و به دشمن نباید اعتماد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، با تبریک سالروز میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار، افزود: حضرت زینب(س) دارای تمامی سجایای انسانی است و در بحران‌های سخت زندگی در نهایت فضائل انسانی رفتار کرده است.

صفایی بوشهری با قدردانی از خدمتگزاران صدیق و پرتلاش عرصه سلامت به ویژه پرستاران، بیان کرد: بی تردید تاریخ ایران و ذهن اجتماعی مردم هیچ‌گاه مجاهدت‌های شبانه روزی پرستاران و کادر درمان را در مقابله با بیماری کرونا از یاد نخواهند برد.

او همچنین با تشکر از مردم درباره مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی در مقابله با بیماری کرونا، گفت: امیدوارم تا ریشه‌کنی کامل این بیماری تمام مردم با مراعات و دقت در اجرای بهداشت فردی و اجتماعی از شیوع این بیماری جلوگیری کنند و به حفظ سلامت خود، خانواده و دیگران توجه کافی داشته باشند.

امام جمعه بوشهر، از مسئولان کشوری و استانی خواست هر چه سریع‌تر به بازسازی مناطق سیل زده و جبران خسارات بپردازند و در این باره جهادی عمل کنند. از تمامی گروه‌های جهادگر و افرادی که در این عرصه تلاشی خدا پسندانه داشته اند هم تشکر کرد.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.