۱۵ کیلومتر کانال دفع آب‌های سطحی در ماهشهر ایجاد شده است

 شهردار بندر ماهشهر گفت: در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ کیلومتر کانال دفع آب‌های سطحی در نقاط مستعد و اصلی در این شهرستان احداث شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مجاهد نظارات شهردار بندر ماهشهر گفت: در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ کیلومتر کانال دفع آب‌های سطحی در نقاط مستعد و اصلی این شهرستان احداث شده است که ایجاد این متراژ کانال طی ۳ سال در بندر ماهشهر بی سابقه است و در تمام این نقاط سرعت دفع آب‌های سطحی به حداقل زمان ممکن رسیده است.

او بیان داشت: تمامی کانال‌های احداث شده صرفا از محل اعتبارات شهرداری احداث شده است و برای شهرداری مقدور نبود بیش از این بودجه‌ای را در این حوزه هزینه کند، زیرا امورات دیگر شهرداری مختل میشد.

نظارات افزود: برای احداث کانال و اصلاح تمام نقاط مستعد شهر بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تنها ۸۰ میلیارد تومان آن میبایست در فاز‌های ۶ و ۷ هزینه شود.

شهردار بندر ماهشهر: خیلی‌ها مخالف احداث کانال‌های دفع آب‌های سطحی بودند و می‌گفتند این کانال‌ها زیر زمین می‌روند و دیده نمی‌شود و بودجه آن را صرف احداث زیر گذر و رو گذر و پل و امثالهم کنید تا به چشم بیاید و مطرح شوید، اما با جدیت تا آنجا که بودجه اجازه می‌داد در این حوزه کار کردیم.

این مقام مسئول گفت: تمامی نقشه‌ها و مطالعات لازم در حوزه دفع آب‌های سطحی انجام شده است و توان شهرداری در اجرای پروژه‌های زیرساختی و احداث کانال‌های زیرزمینی ۴ برابر وضعیت فعلی ست، ولی باید بودجه مورد نظرمان میسر شود تا امکان تعریف پروژه‌های جدید وجود داشته باشد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.