سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره شرایط این تیم توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و کاملاً به شرایط مسلط بودیم، تا اینکه روی یک اشتباه فنی گل خوردیم. برخی از بازیکنان  وظایف خود را به خوبی انجام ندادند. زمانی که خواستیم به بازی برگردیم، روی یک اشتباه فردی گل دوم را هم دریافت کردیم. در ادامه به گل رسیدیم، اما بلافاصله روی یک اشتباه فردی دیگر گل سوم را هم خوردیم. بازی عجیبی بود، زیرا اشتباهات فاحشی داشتیم که به خاطر کم تجربگی بازیکنان بود. تیم جوانی داریم و بازیکنان جوان مرتکب اشتباه شدند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در ادامه گفت: اشتباه مقابل بازیکنان باتجربه تاوان دارد و ما تاوان همین اشتباهات را دادیم. در نیمه دوم هم خوب نبودیم. اواخر بازی در شرایطی قرار گرفتیم که صاحب پنالتی شدیم، اما از این فرصت هم نتوانستیم استفاده کنیم. امروز روز ما نبود. این برد را به مجموعه تراکتور تبریک می‌گویم.


بیشتر بخوانید:


تارتار عنوان کرد: ما ۲ گل به تراکتور هدیه دادیم. فکر می‌کنم روز بد چند بازیکن ما بود و به هر حال اشتباهات در فوتبال رخ می‌دهد و اگر این اشتباهات رخ ندهد، توپی وارد دروازه‌ها نمی‌شود. مسئولیت این شکست با من است و باید بیشتر روی تیم کار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار