فرمانده مرزبانی کرمانشاه گفت:۱۳۰ راس دام سبک و سنگین قاچاق در نقاط مرزی شهر‌های قصرشیرین و سومار باتلاش نیرو‌های مرزبانی کشف شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، یحیی الهی فرمانده مرزبانی کرمانشاه گفت: پس از اطلاع از انتقال یک محموله دام قاچاق به مرز و اینکه قاچاقچیان قصد انتقال آن‌ها به خارج کشور را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: مرزبانان با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون حامل دام های قاچاق شدند و پس از هماهنگی با مقام قضایی در فرصت مناسب نسبت به توقیف و بازرسی از آن اقدام کردند.

 الهی تصریح کرد: در این بازرسی ۱۱۷ راس گوسفند قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید کشف شد.

فرمانده مرزبانی کرمانشاه همچنین از دستگیری ۲ قاچاقچی در این رابطه و معرفی آن‌ها به دستگاه قضایی برای صدور احکام لازم خبر داد.

او به کشف ۱۳ راس دام سنگین (گاو و گوساله) توسط مرزبانان سومار اشاره کرد و گفت: این تعداد دام با هوشیاری آنها و در نقطه صفر مرزی کشف شد.

سردار الهی با بیان اینکه ارزش احشام قاچاق کشف شده در سومار به ۲ میلیارد ریال می رسد، از دستگیری یک نفر در این رابطه خبر داد.

انتهای پیام/س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.