امام جمعه یاسوج مقاومت و پایداری انقلاب اسلامی را نتیجه وحدت و روحیه همدلی ملت خواند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز این هفته، تلاش فداکارانه و بردباری کادر درمانی را مظهر جهاد اکبر خواند و گفت: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ساده‌ترین راه برای همیاری و قدردانی از این ایثارگران است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در آستانه شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی به تبیین سخنان رهبر معظم انقلاب در توصیف شخصیت این شهید والامقام پرداخت و افزود: شکست‌های سیاسی و نظامی دشمنان اسلام در منطقه با هوشیاری تدبیر و فرماندهی این سردار سپاه اسلام رقم خورد و این نقش آفرینی نباید مورد غفلت قرار بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید برتوجه ویژه دولتمردان به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب افزود: دشمن آنگونه که رهبر تعبیر کرده اند غیر قابل اعتماد است و اعتماد به دولتی که همواره روش کینه دشمنی و تهدید را درپیش گرفته حماقت است.

او با اشاره به اینکه فشار‌ها و تحریم‌های دشمن نتیجه عکس داشت بیان کرد: فشار‌های روانی ناشی از شکست سیاست‌های امریکا، قدرت و هیمنه دولت زورگوی ترامپ و اقتدارسیاسی امریکا را تضعیف کرد و این تحقیر باید درس عبرتی برای دولتمردان جدید این کشور باشد.
 
امام جمعه یاسوج مقاومت و پایداری انقلاب را نتیجه وحدت و روحیه همدلی ملت خواند و گفت: هرنوع حرکتی که همبستگی ملی را تضعیف کند محکوم است.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.