مقیمی از تسویه تعهدات معوق این شرکت به مشتریان تا پایان امسال خبر داد.

 به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، فرشاد مقیمی در حاشیه بازدید رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت از گروه صنعتی صنعتی ایران خودرو گفت: تا پایان سال تعهدات معوق این شرکت به مشتریان تسویه خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل ایران خودرو افزود: تا پایان سال حداقل هزار دستگاه خودروی جدید تارا با موتور ارتقا یافته TU ۵ پلاس و داخلی سازی به میزان نود درصد به بازار عرضه خواهد شد.

این مقام مسئول اظهار کرد: در بحث افزایش تولید در ماه آذر حدود ۳۰ درصد افزایش تولید داشتیم. در پی دستور وزیر صمت ما از رکورد‌های تولید عبور خواهیم کرد. تا پایان همین ماه به مجموع تولید سال ۹۸ خواهیم رسید و از آن عبور خواهیم کرد پس حداقل ۳ ماه در تولید جلو‌تر از سال گذشته خواهیم بود.

مقیمی در پایان تصریح کرد: بار‌ها در راستای تولیدات جدید قدم برداشته‌ایم که یکی از آن‌ها تارا است. دنا پلاس اتومات، سورن سال، رانای جدید و ۲۰۷ جدید به زودی وارد بازار خواهند شد. همچنین گیربکس ۶ سرعته جدید این خودرو سازی نیز به زودی با حضور وزیر صمت رونمایی می‌شود.

گفتنی است، صبح امروز رزم حسینی در نشستی با مدیران و مسئولان گروه صنعتی ایران خودرو در جریان مسائل و مشکلات این گروه قرار گرفت و آخرین سیاست‌های خودرویی کشور را تشریح کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۶ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
لطفا قدم برندارید فقط استراحت کنید خودش درست می شود ۴۰ سال که به شما ها اعتماد کردیم کافی است
آخرین اخبار