یک گروه خیر در حد توان به نیازمندان خنداب کمک کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  یکی از سمن‌های شهرستان خنداب در حد بضاعت لوازم التحریر و بسته‌های مواد غذایی تهیه کرده اند.

یوسفی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان خنداب در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   با اشاره به ارزش و تعداد بسته‌ها گفت: این سمن اقدام به تهیه ۵۰ بسته مواد غذایی و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر با ارزش ۱۵ میلیون تومان کرده است.

خزائی پور فرماندار شهرستان خنداب هم در این باره گفت: خوشبختانه سمن‌های شهرستان در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری و در جهت ایجاد همدلی و مواسات بین مردم به منظور پیشگیری از بیماری منحوس کووید ۱۹ خوشبختانه فعالیت‌های خوبی داشته اند.

خزائی پور افزود: سمن‌های شهرستان خنداب هم در امر آموزش و هم کمک‌های مومنانه فعال بوده اند و نسبت به تهیه بسته‌های معیشتی و لوازم التحریر برای دانش آموزان کمتر برخوردار اقدام کرده اند.

به گفته سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در قالب طرح کمک مومنانه بیش از ۲۰۱ هزار بسته معیشتی که ارزش بسته‌ها میانگین ۴۰۰ هزار تومان بوده توزیع شده است.

سردار کریمی افزود: همچنین در قالب کمک‌های مومنانه طرح شهید سلیمانی توزیع گوشت قربانی، بسته‌های درمانی، آموزشی، بهداشتی و جهیزیه برای زوج‌های جوان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.