رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در شبانه‌روز گذشته را یک نفر اعلام کرد .

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در شبانه‌روز گذشته را یک نفر اعلام کرد و گفت : مجموعه جان‌باختگان استان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون به یک‌هزار و ۳۹۹ نفر رسیده است.

او گفت : ورودی و خروجی استان طی ۲۴ ساعت گذشته روندی آرام داشته به گونه‌ای که در این بازده زمانی، ۴۸ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا بستری و ۴۵ نفر از بیماران پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

او مجموع بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌ها را ۲۸۳ بیمار اعلام کرد و افزود: از ابتدای شروع اپیدمی کرونا در استان تاکنون ۲۴ هزار و ۵۷۱ بیمار کرونایی در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت با ابتلای قطعی در شبانه‌روز گذشته را یک نفر اعلام کرد و افزود: مجموعه جان‌باختگان استان از ابتدای اپیدمی کرونا تاکنون به یک‌هزار و ۳۹۹ نفر رسیده است.

او گفت: وضعیت حال حاضر استان به لحاظ شیوع ویروس کرونا خوب است، اما این وضعیت بسیار شکننده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.