رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت:از امروز اجرای طرح زوج وفرد خودروها در کلانشهر اصفهان لغو شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: طرح زوج و فرد خودرو‌ها فقط هفته گذشته از ساعت ۹ تا ۱۴ و ۱۶ تا ۲۱ با هدف اصلی کاهش آلاینده همچنین جلوگیری از تردد‌های غیر ضروری درهسته مرکز‌ی این شهر اجرا شد.

سرهنگ محمدرضا محمدی با بیان اینکه هر ساله با آغاز فصل سرما و پدیده وارونگی هوا که غلظت آلاینده‌های جوی را افزایش می‌دهد طرح زوج و فرد در اصفهان اجرایی می‌شد افزود: با توجه به اینکه کنترل شیوع ویروس کرونا بر آلودگی هوا مقدم است، پلیس راهور برای اجرای این طرح تابع ستاد استانی مقابله با کروناست.

او با گلایه از همکاری نکردن متصدیان برخی اصناف در اصفهان مبنی بر رعایت ساعت تعطیلی‌های مصوب به منظور پیشگیری از شیوع کرونا افزود: ساعت‌های اعلامی ستادملی یا استانی مقابله با کرونا برای تعطیلی صنوف به معنی بسته شدن نه شروع به مقدمات تعطیل کردن است.

اعمال محدودیت‌های ترددی و شغلی در این ماه کاهش آمار ابتلا و فوتی هامبتلا به کرونا درکشور از جمله استان اصفهان به همراه داشت به طوریکه هم اکنون هیچ شهرستان استان در وضع قرمز کرونایی قرار ندارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.