دوره ده جلدی «به سوی ملکوت» اثر مسعود محمد حیدر در انتشارات آفتاب گیتی منتشر شد.

مسعود محمد حیدر، مولف دوره ده جلدی «به سوی ملکوت» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این کتاب گفت: دوره ده جلدی «به سوی ملکوت» در انتشارات آفتاب گیتی منتشر شد. سمیرا فتح اللهی در نگارش این اثر با من همکاری کرد‌ه است. «به سوی ملکوت» پس از ۹ ماه تلاش به ثمر رسید.


بیشتر بخوانید


وی افزود: مجموعه ده جلدی «به سوی ملکوت» اثری تاریخی و روایی از قیام عاشوراست که بر اساس محوریت سه تن از علمای معاصر شهید آیت الله مطهری، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به رشته تحریر درآمد. این مجموعه قیام امام حسین (ع) را از زمان رسول الله (ص) تا پس از قیام عاشورا در سال ۶۱ روایت می‌کند.

وی افزود: ناهنجاری‌هایی از زمان رسول خدا (ص) به وجود آمد؛ همین ناهنجاری‌ها پایه ریزی قیامی بود که امام حسین (ع) در سال ۶۱ هجری انجام داد. این موضوعی است که آن را در دوره ده جلدی «به سوی ملکوت» ثابت کردیم. زبان ساده، روان، و همه فهم از ویژگی‌های دوره ده جلدی «به سوی ملکوت» است.

مولف دوره ده جلدی « به سوی ملکوت » ادامه داد: دوره ده جلدی « به سوی ملکوت » را به گونه‌ای نوشتیم که تمام مخاطبان از جمله نوجوانان و جوانان بتوانند از آن بهره ببرند و نوجوان چهارده ساله هم می‌تواند مطالب آن را درک کند. برای همین از کلمات ثقیل و سنگین دردوره ده جلدی استفاده نکردیم. کتاب‌های زیادی درباره قیام امام حسین (ع) نوشته شدند، اما همه آن‌ها برای تمام مخاطبان نوشته نشدند و به گونه‌ای همه فهم نیستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.