از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست و نهم آذرماه ، مهمترین آن‌ها در قالب یک بسته ارائه شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه پیامک‌های ارسالی شما به سامانه ۱۰۰۰۱۹۱۵ در سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir منتشر می‌شود.

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ بیست ونهم آذرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

۹۰۹۷....۹۱۰: با سلام و خسته نباشید از شما خواهشمندم راجع به تولید داروی فنوشا (ضد صرع) که در ۲۰ اردیبهشت ۹۹ مصاحبه‌ای انجام شد وگفته شد تمامی مراحل تحقیقات انجام شده وآماده تولید می‌باشد. ولی اکنون با گذشت هفت ماه هنوز هیچ خبری نیست. لطفا گزارشی راجع به چرایی تولید نشدن این داروی داخلی تهیه کنید. با تشکر.


۸۴۳۵....۹۲۱: سلام وخسته نباشید. چرا در این وضعیت کرونا آزمون استخدامی برگزار می‌شود؟ دورهمی یلدا نگران کننده هست یا تجمع ۶۰۰ هزار نفری؟ خواهش می‌کنم این آزمون را به تعویق بیندازید شهر ما در برف وسرما یخ بسته است. خواهش می‌کنم پیشگیری کنید.


۳۵۲۳....۹۳۶: با سلام با توجه به موکول شدن آزمون وکالت و برخی آزمون‌های دیگر به اسفند به علت کرونا داوطلبان آزمون فراگیر نیز خواستار برگزاری آزمون در اسفند یا بهار سال ۱۴۰۰ می‌باشند. سلامت داوطلب و خانواده در اولویت است.


۳۸۸۰....۹۱۹: سلام خسته نباشید راهنمایی و رانندگی می‌خواستم تقاضا کنم کسانی که پلاک ماشین را تغییر می‌دهند برخورد کنند در خونه بودم گوشیم پیام آمد جریمه شدم ماشین در پارکینگ خانه بوده چرا باید من که خونه هستم جریمه پرداخت کنم؟


۲۱۵۹....۹۱۸: سلام تو رو خدا پول سهام عدالت را واریز کنید سه ماه است فروختم و به شدت نیاز دارم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. تشکر


۸۹۶۰....۹۱۶: سلام تورا خدا صدای ماروبه مسئول ستاد کرونا برسانید شرایط آزمون استخدامی را در این شرایط نداریم خواهش می‌کنم م اوخانواده هایمان را درک کنند. ممنونیم


۶۱۰۹....۹۱۶: سلام. لطفا پیگیری کنید، چرا با وجود نداشتن هیچ حقوق وبیمه و کمک معیشتی به خانواده ماتعلق نگرفته است، در روستا هم زندگی می‌کنیم. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۴۱۸۶....۹۹۱: با سلام و تشکر ازشما باتوجه به شرایط بحرانی و پیک کرونا، ازشما خواهشمندیم تعویق آزمون استخدامی را به بعد از اوج کرونا پیگیری کنید.


۴۸۸۰....۹۱۷: خواهش می‌کنم صدای ما را به مسئولان برسانید تا آزمون به تعویق بیفتد ما سه بیمار زمینه‌ای در خانه داریم و از طرفی این آزمون برایمان خیلی مهم است.


۷۲۲۶....۹۱۶: با سلام خواهشمندم پیگیری کنید چرا وام یک میلیون تومانی و صد تومان بلاعوض را به ما ندادند در صورتی که روز اول گفتند به کسانی می‌دهند که حقوق ثابت ندارند، ولی الان بیمه را به آن اضافه کردند درصورتی که من با تاکسی کار می‌کنم و الان در اوضاع کرونا وضعیت افتضاح است خواهشمندم پیگیری کنید.


۴۵۵۵....۹۳۰: باعرض سلام وخسته نباشیدوتشکرازپیگیر‌های شما برای رفع مشکلات مردم وکشور. من از شهرستان بروجرد. استان لرستان مزاحم می‌شوم الان شانزده سال است که ما از تعاونی مسکن بهزیستی. زمین خریداری کردیم. بعداز پرداخت دو میلیون وپانصد هزار تومان. به عناوین مختلف چند میلیونی باز پول گرفتند برای گرفتن وکیل وتفکیک زمین. اما هیچ اقدامی صورت نگرفت. خواهش می‌کنم پیگیری کنید. تشکر


۷۲۲۹....۹۱۷: باسلام وسپاس. این یلدا. دومین سال است فرزندم را در سانحه تصادف خیابانی از دست دادم. بیمه دانا بعد از گذشت دو سال جوابم نمی‌دهد عاجزانه خواهشمندم پیگیری کنید. شیراز


۹۹۶۲....۹۱۲:سلام لطفا در مورد گرانی خودرو شاهین یک گزارش تهیه کنید یک ماشین با موتور تیبا که فقط یه توربو اضافه شده ۱۰۰ میلیون گرانتر از دنا پلاس است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


۲۹۸۷....۹۳۷: با سلام ما تعدادی از جوانان جویای کار سرزمین عزیزمان ایران هستیم که در آزمون استخدام ۹۹ ثبت نام کردیم، اما یک ماه بعد از ثبت نام شرط بومی گزینی در مجلس تصویب شد و مجددا خواسته شد تا گزینه بومی شهر خویش هستم فعال شود و فرصت کوتاه سه روزه بدون تمدید گذاشته شد و عده زیادی مطلع نشدند از شما می‌خواهیم شرایطی فراهم شود تا در کارت آزمون امکان فعال سازی فراهم گردد تا عدالت برقرار گردد. ممنون

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار