مانعی برای توسعه، آبادانی و سازندگی شهر کرمانشاه وجود ندارد

شهردار کرمانشاه به سرعت بالای انجام پروژه‌های عمرانی مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت : هیچ مشکلی نمی‌تواند مانع توسعه، آبادانی و سازندگی شهر کرمانشاه شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، سعید طلوعی شهردار کرمانشاه از پیشرفت بالای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سپهبد قاسم سلیمانی خبر داد و گفت : سرعت کار در این پروژه بسیار مهم است.

او به مشکل معارضی در این پروژه اشاره کرد و گفت : به دلیل این معارضی نباید افتتاح و بهره‌برداری از تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی به تأخیر بیفتد، چرا که طولانی شدن زمان بهره‌برداری باعث بالا رفتن هزینه‌های پروژه می‌شود.

شهردار کرمانشاه با اشاره به حمایت‌ها و همراهی خوب اعضای شورای اسلامی شهر با پروژه‌های عمرانی مجموعه مدیریت شهری، افزود: مردم این شهر نیاز به ارائه خدمت و آبادانی و سازندگی شهرشان را دارند.

طلوعی با اشاره به برخی اختلافات در شواری شهر، ادامه داد: نباید اختلافات شخصی را وارد مسائل کاری کنیم چراکه این اختلافات مانع پیشرفت و آبادانی شهر می‌شود.

او با بیان اینکه این اختلافات نباید به دلیل مسائل شخصی باشد، ادامه داد: اعضای شورای شهر کرمانشاه با حضور در محل پروژه‌ها باید به ارائه ایراد‌ها و نواقص احتمالی موجود و ارائه پیشنهاد و راهکار بپردازند و در رسیدن به اهداف مجموعه مدیریت شهری که همان ارائه خدمات شایسته و مطلوب به مردم است، شهرداری را یاری کنند.

طلوعی با تاکید بر اینکه مردم تمایلی به پرداختن حاشیه‌های ایجاد شده ندارند، گفت: اقدامات و پروژه‌های عمرانی خوبی در شهر کرمانشاه شروع شده و مردم به دنبال رفاه بیشتر شهری و رفع مشکلات در حوزه‌های مختلف از جمله عمران، ترافیک، زیباسازی و خدمات شهری هستند.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه نباید با دشمنی شخصی و سلیقه‌ای مانع پیشرفت و آبادانی شهر شد، افزود: قصدی به جزء خدمت نداشته و ندارم و تا هر زمان که مردم شریف کرمانشاه بخواهند خدمتگزار آن‌ها خواهم بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.