سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه از مردم و بویژه جوان‌ها خواست در صورت برد احتمالی نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا، از هرگونه تجمع خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مسعود بهرام نژاد سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونای استان کرمانشاه از مردم و بویژه جوان‌ها خواست به دلیل شرایط کرونایی در صورت برد احتمالی نماینده ایران در فینال لیگ قهرمانان آسیا، از هرگونه تجمع خودداری کرده و در خانه‌های خود شادی کنند و این شادی را با ابتلا به کرونا تلخ نکنند.

او با اشاره به بازی امروز پرسپولیس با تیم اولسان هیوندای کره جنوبی گفت : ضمن آرزوی موفقیت برای نماینده ایران، نگران تجمعات احتمالی بعد از این مسابقه هستیم و امیدواریم مردم و بویژه جوانان در این شادی کرونا را از یاد نبرند.

او افزود: هرگونه تجمع می‌تواند موجب شیوع کرونا شود و در همین راستا امسال دورهمی‌های شب یلدا که رسم دیرینه ما ایرانی هاست هم بصورت مجازی و دور از هم باید برگزار شود و از جوانان می‌خواهیم در صورت پیروزی نماینده ایران، این جشن و شادی را هم در منزل خود داشته و از تجمع خودداری کنند

بهرام نژاد با بیان اینکه تمهیدات لازم برای مدیریت این موضوع اندیشیده شده، افزود: همه باید بدانند که کرونا در هر محفل و دورهمی و تجمعی حضور دارد و در صورت تجمع، ابتلا به کرونا می‌تواند این شادی را به خاطره‌ای تلخ تبدیل کند.

بهرام نژادبا اشاره به شروع محدودیت‌های کرونایی شب یلدا از امشب، گفت: بر اساس این محدودیت‌ها تردد شبانه از ساعت ۲۰ شب ممنوع خواهد بود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۸:۳۴ ۲۹ آذر ۱۳۹۹
نترس کسی نمیاد
باخت