مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه با اعلام اینکه بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا کلیه تاسیسات گردشگری استان تعطیل است،گفت : با مجوعه‌هایی که به بهانه شب یلدا محدودیت‌ها را نقض کنند برخورد جدی می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،امید قادری مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمانشاه گفت : با توجه به مصوبات ستاد مقابله با کرونای استان تمامی تاسیسات اقامتی و اماکن گردشگری استان تعطیل هستند و هرگونه اقدام خودسرانه نسبت به بازگشایی با برخورد‌های قانونی همراه خواهد بود.

او با بیان اینکه هیچ چیز ارزشمند‌تر از حفظ سلامتی و جان مردم نیست، گفت : رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورات ستاد مقابله با کرونا که در راستای حفاظت از جان مردم و مقابله با شیوع بیماری کرونا است، برای همه ما الزامی است.

قادری با اشاره به در پیش بودن شب یلدا و اعلام اینکه هیچ برنامه‌ای به صورت عمومی در اماکن و تاسیسات گردشگری مجاز سطح استان برگزار نخواهد شد، افزود: صراحتا اعلام می‌کنیم هیچ کدام از اماکن گردشگری، اقامتی، بوم گردی، دفاتر خدمات مسافرتی، تورلیدر‌ها و ... به هیج وجه حق برگزاری هیچ گونه برنامه عمومی برای شب یلدا را ندارند.

او با تاکید بر اینکه با متخلفین برخورد جدی خواهد شد، افزود: گشت‌های نظارتی اداره کل در این ایام به صورت ویژه اماکن و مراکز گردشگری استان را رصد خواهند نمود.

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: فعالین گردشگری نیز دوشادوش مردم فهیم استان با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عمل به محدویت‌های لازم در کنار کادر درمان برای موفقیت هرچه بیشتر برای مقابله با شیوع کرونا همگام خواهند شد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.