کارشناس فوتبال کشورمان درباره شکست تیم پرسپولیس برابر تیم اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را ارائه کرد.

بیژن ذوالفقار نسب کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر تیم اولسان کره جنوبی اظهار کرد: تیم پرسپولیس تلاش کرد، اما امکانات لازم را نداشت تا به موفقیت دست یابد. اولسان تیم برتر و سازمان یافته‌تر نسبت به پرسپولیس بود. البته سرخپوشان در مقطعی از بازی خوب کار کردند و گل اول را زدند. علاوه بر این بحث داوری یک مقدار در این بازی تاثیرگذار بود. ۲ گل اولسان از طریق VAR به دست آمد.  

او ادامه داد: به نظرم تیم پرسپولیس بیشتر از ظرفیت خود بازی کرد. این تیم در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا بهتر بازی کرد، اما در فینال آسیا ضعیف‌تر بود، چون چند بازیکن خود را در اختیار نداشت. محرومیت آل کثیر ضربه سنگینی به پرسپولیس زد. همچنین  تیم کره‌ای بسیار توانمند بود و بازیکنان خوبی در همه پست‌ها داشت.  

ذوالفقار نسب درباره علت شکسته نشدن طلسم ۲۷ ساله قهرمانی در آسیا گفت: باشگاه‌های فوتبال ما امکانات ندارند. تیم‌های کره جنوبی امکانات اقتصادی خوبی در اختیار دارند و بازیکنان خوب جذب می‌کنند، اما ما نمی‌توانیم بازیکن خوب به خدمت بگیریم. ساختار اقتصادی باشگاه‌های ما ضعیف است و تیم‌ها وابسته به دولت هستند و از لحاظ مالی ضعف دارند. فوتبال ما با همین زیر ساخت ضعیف به کار خود ادامه می‌دهد.  

بازیکن پرسپولیس تحت فشار خطای پنالتی مرتکب شد 

کارشناس فوتبال کشورمان بیان کرد: به هر حال بازیکن پرسپولیس تحت فشار قرار گرفت و در نهایت اشتباه کرده و خطای پنالتی مرتکب شد. استفاده از VAR قانون بین المللی است و باشگاه‌های ما اقتصاد خوبی ندارند تا این سیستم را در ورزشگاه‌های خود  راه اندازی کنند.  

او گفت: بازیکنان و مربیان پرسپولیس حرفه‌ای هستند. پرسپولیسی‌ها می‌توانند دوباره قهرمان لیگ برتر شوند. آن‌ها باید روز به روز بهتر شوند و ضعف‌های خود را پوشش بدهند تا سال آینده به فینال آسیا راه یابند.  


بیشتر بخوانید

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار