مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد از راه اندازی پویش داوطلبانه یلدانه ۹۹ و روز پرستار در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمد مهدی اقبالی مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد گفت:جمعی از داوطلبان جمعیت هلال احمر در آستانه شب یلدا و روز پرستار با ایجاد پویش داوطلبانه یلدانه ۹۹ با هدف تقدیر از کادر تلاشگر درمان، از سایر داوطلبان درخواست کردند به این پویش بپیوندند.

علاقه‌مندان شرکت در این پویش می‌توانند با ورود به ربات http://t.me/yaldane_bot با ذکر نام خود، سازمان مردم نهاد و یا حتی گروه داوطلبی که عضو آن هستند و سپس نام استان و انتخاب شعار دلخواه، پوستر شخصی خود را بسازند.

او افزود: شرکت کنندگان در این پویش امیدوارند بلندترین شب سال را به خطرناک‌ترین شب سال تبدیل نکنند و شادی این شب را با دورهمی‌های کوچک از بین نبرده و این دورهمی را به عید دیدنی سال ۱۴۰۰ موکول کنند.

اقبالی ادامه داد: همچنین طرح یلدانه ۳ که از سوی سازمان داوطلبان هلال احمر برگزار می‌شود و امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و همزمان با سالروز حضرت زینب (س) و روز پرستار با رویکرد تقدیر از کادر درمان و پرستاران با حضور اعضا و جوانان و داوطلبان هلال احمر استان در مرکز استان و شهرستان‌ها انجام می‌شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.