فدراسیون جهانی فوتبال اسامی داوران بین المللی استان فارس را تائید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فدراسیون جهانی فوتبال فیفا پس از ارسال اسامی داوران ایرانی رشته‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی ایران برای قرار گرفتن در لیست بین المللی سال ۲۰۲۱، این فهرست را تائید کرد تا ۳ داور از استان فارس رسما بتوانند در بازی‌های برون مرزی قضاوت کنند.

براساس فهرست داوران ایرانی قرار گرفته در لیست فیفا، زری فتحی در رشته فوتسال، سلطنت نوروزی در فوتبال بانوان و فرهاد مروجی کمک داور فوتبال مردان، در سال ۲۰۲۱ در بازی‌های بین المللی حضور می‌یابند تا بتوانند توانمندی داوران ایرانی را دوباره به رخ بکشند.

سلطنت نوروزی عنوان برترین داور لیگ برتر فوتبال بانوان ایران را به خود اختصاص داده و در کارنامه داوری خود قضاوت در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال ۲۰۱۴ آسیا در اردن، مرحله دوم المپیک در میانمار در سال ۲۰۱۵.

مسابقات زیر ۱۹ سال ۲۰۱۶ در تاجیکستان، مسابقات زیر ۱۶ سال آسیا در سال ۲۰۱۸ به میزبانی سریلانکا، مسابقات زیر ۱۹ سال آسیا ۲۰۱۸ در ویتنام و رقابت‌های ۲۰۱۹ سی گیم در فیلیپین را دارد.

زری فتحی زادهٔ ۲۳ خرداد ۱۳۶۷ در شهر شیراز با مدرک فوق لیسانس فیزیولوژی ورزشی است که از سال ۲۰۱۷ به لیست داوران بین‌المللی فوتسال و لیست الیت فیفا وارد شد و موفق به قضاوت در بازی‌های مهمی، چون دیدار رده‌بندی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۸ آسیا بین تیم ملی چین و مالزی به میزبانی تایلند، رقابت‌های دانشجویان ۲۰۱۸ جهان در آلماتی قزاقستان، حضور در مسابقات جام ملت‌های ۲۰۱۹ اروپا به میزبانی پرتغال و قضاوت در رده‌بندی این مسابقات بین تیم ملی کشور‌های روسیه و اکراین و همچنین حضور به عنوان کمک داور در فینال این مسابقات بین تیم ملی کشور‌های پرتغال و اسپانیا شده است.

فرهاد مروجی کمک داور فارسی نیز چند سالیست در لیگ برتر فوتبال ایران حاضر است و در سال ۹۶ بعنوان بهترین کمک داور فوتبال ایران انتخاب شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار