سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان به همراه روسای ادارات معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،دیروز  در راستای بهره مندی از رهنمودهای ارزنده امام جمعه آبادان زینب جوانمردی سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان با وی دیدار کرد.

 در این دیدار صمیمانه در مورد مسائل و مشكلات موجود در حوزه غذا، دارو ، تجهيزات و ملزومات پزشكی، طب سنتی و تعامل حداكثري بحث و تبادل نظر شد.

 جوانمردی ضمن تقدیر از توجه ویژه امام‌جمعه شهرستان آبادان گفت: در راستای توجه هرچه بیشتر به مقوله سلامت جامعه، مساعدت مسئولین برای حل مشکلات و نارسایی‌های موجود و همچنین ارائه راهکارهای عملی در خدمات رسانی مطلوب به مردم شریف از رهنمودهای ارزنده امام جمعه شهرستان آبادان بهره کافی را باید برد.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه شهرستان آبادان در ادامه نشست گفت:معاونت غذا و دارو از جمله مسئولیت های بسیار سنگینی است که امیدوارم با حضور شما این مجموعه پرتلاش، مدیران و کارشناسان موفقش در سایه توجهات و عنایات حضزت ولی عصر (ع)به روند پرشتاب و انقلابی که در امر خدمات رسانی به مردم در پیش گرفته است ، همواره موفق و سربلند باشند.

او در پایان این دیدار از زحمات و تلاش های معاونت غذا و دارو در خصوص حفظ و تامین سلامت جامعه با نظارت موثر و مستمر بر دارو و مواد خوراکی ،آشامیدنی و کالاهای سلامت محور، با اهداء یک جلد کلام الله مجید  به سرپرست معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان و همراهان وی از آنان تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.