به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی صالح نساج مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان با اشاره به فعالیت ۴۵۰ دفتر پیشخوان دولتی و غیر دولتی در استان گفت: پروانه راه اندازی ۷۰ دفتر پیشخوان در استان از پارسال تاکنون برای ارائه خدمات بیشتر، راحتتر و کاهش ازدحام مردم جهت دریافت خدمات، صادر شده که از این تعداد پروانه جدید، ۴۵ دفتر پیشخوان شهری و ۲۵ دفتر پیشخوان روستایی است.
او با بیان اینکه ۶۷ دستگاه خودپرداز از سوی وزارت ارتباطات به دفاتر پیشخوان روستایی تحویل داده شد تا مردم در روستاها امکان استفاده از خدمات بانکی را داشته باشند، افزود: افراد متقاضی دریافت پروانه تأسیس دفتر پیشخوان باید درخواست خود را به صورت غیرحضوری در سایت cra.ir ثبت نام کنند که در گذشته به صورت حضوری عملیات ثبت نام انجام میگرفت، اما در حال حاضر تمام امور مربوط به ثبت نام و راه اندازی دفاتر پیشخوان به صورت الکترونیکی انجام میشود.
صالح نساج اظهار داشت: بازرسان دفاتر پیشخوان برای ارائه خدمات مطلوب به مردم به صورت دورهای از این دفاتر بازدید میکنند که در صورت رعایت نکردن قوانین یا شیوه نامههای بهداشتی به ویژه در این شرایط کرونایی به کمیته تخلفات معرفی میشوند که جریمه نقدی و یا تعلیق ارائه خدمات و یا ابطال پروانه برای این افراد در نظر گرفته میشود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خوزستان در پایان تصریح کرد: اگر مردم شکایتی از دفاتر پیشخوان دارند میتوانند در سایت ۱۹۵ تخلف و یا شکایت خود را ثبت کنند تا در کمترین زمان به تقاضای آنها رسیدگی شود.
انتهای پیام/ی