ستارگان فارس به امید کسب پیروزی مقابل خجسته اسلامشهر صف آرایی می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در روز پایانی دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور، ساعت یازده روز دوشنبه یک دی ماه تیم‌های ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر که از راهیابی به جمع چهار تیم پایانی بازماندند، مسابقه‌ای تشریفاتی با هم خواهند داشت.

در جدول رده بندی گروه دوم این رقابت‌ها تیم خجسته اسلامشهر با ۴ شکست، یک برد و ۲ امتیاز، در مکان سوم و ستارگان فارس با پنج شکست و بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

تنها پیروزی تیم خجسته اسلامشهر در دور رفت مقابل ستارگان فارس رقم خورد و دختران والیبالیست شیرازی امیدوارند بتوانند در بازی پایانی مقابل این تیم نتیجه آن مسابقه را جبران کنند.

مرضیه هلاکویی سرمربی ستارگان شیراز گفت: در دو بازی مرحله برگشت مقابل پیکان تهران و ذوب آهن اصفهان بازیکنانم نسبت به دور رفت بهتر بودند، اما تغییر ساعت بازی‌ها روی کیفیت تیم ما بی تاثیر نبود چرا که تمرینات ما در شیراز بر اساس ساعت بازی‌ها که ۱۴ و ۱۷ بود برنامه ریزی شده بود، اما با تغییر ساعت به یازده، شرایط متفاوت شد و بازیکنان نتوانستند آنچنان که باید ظاهر شوند.

او در خصوص بازی آخر با خجسته اسلامشهر گفت: تمام تلاش تیم بر این است که بتوانیم مقابل خجسته اسلامشهر بهترین نمایش را داشته باشیم و بتوانیم نتیجه مناسبی را به دست بیاوریم.

زینب حقی و گل تکین پذیره بعنوان داوران بازی ستارگان فارس و خجسته اسلامشهر انتخاب شدند.

دور برگشت گروه دوم لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور به میزبانی تهران در حال برگزاریست.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار