بازگشت لایحه محاسبه بهای مدیریت پسماند به کمیسیون برنامه بودجه و سلامت

اعضای شورای شهر تهران لایحه چگونگی محاسبه و اخذ بهای مدیریت پسماند را به کمیسیون مشترک برنامه بودجه و سلامت بازگرداندند.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی لایحه الحاق یک تبصره به عنوان تبصره هشتم مصوبه اصلاحیه چگونگی محاسبه و اخذ بهای خدمات مدیریت پسماند در دستور کار دویست و پنجاه و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز (یکشنبه ۳۰ آذر ماه) برگزار شد، قرار گرفت و سپس با رأی اعضای شورای شهر این لایحه به کمیسیون مشترک برنامه بودجه و سلامت بازگشت.

در ابتدای بررسی این دستور زهرا صدراعظم نوری عضو شورای شهر تهران اظهار کرد: این لایحه در واقع تبصره‌ای است که شورای شهر درباره چگونگی بحث مدیریت پسماند، آن را مطرح کرد.

وی ادامه داد: شهرداری موظف است از هر تولید کننده پسماند حمایت کند و در این رابطه فضایی به عنوان میدان مرکزی میوه و تره بار در شهرداری منطقه ۱۹ ایجاد شده است و تمام خدمات مربوط به پسماند توسط سازمان میادین میوه و تره بار انجام می‌شود.


بیشتر بخوانید


عضو شورای شهر تهران گفت: شهرداری تصمیم گرفت که درآمد پسماند‌ها به میادین میوه و تره بار داده شود و شهرداری منطقه ۱۹ نقشی نداشته باشد و این لایحه به تصویب کمیسیون رسیده است.

عضو شورای شهر تهران گفت: بر اساس این لایحه ۱۰۰ درصد مبلغ پسماند‌های دریافتی در میادین میوه و تره بار تخصیص یافته دانسته می‌شوند و به حساب سازمان میوه و تره بار واریز خواهند شد.

صدراعظم نوری گفت: سازمان میادین میوه و تره بار از جمله سازمان‌های مورد نیاز مردم هستند و مرتبا توسعه می‌یابند و نیاز‌های مردم منطقه را رفع می‌کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار