رئیس فدراسیون هندبال گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، لیگ برتر در ۲ بخش بانوان و آقایان بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در گفت و گو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: تمام دستورات بهداشتی در لیگ برتر هندبال  آقایان رعایت شد و تست کرونای هیچ کدام از بازیکنان در شیراز مثبت نشد. همچنین در بخش بانوان نیز تعداد بسیار محدودی از بازیکنان به کرونا مبتلا بودند. ما در شرایط سخت کرونا توانستیم لیگ برتر هندبال را بدون هیچ مشکلی برگزار کنیم. البته برگزار شدن لیگ برتر هندبال بدون داشتن مشکل، به دلیل رعایت دستورات بهداشتی از سوی باشگاه‌ها بود.

او در ادامه عنوان کرد: رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان با نام گرامیداشت شهدای مدافع سلامت پیگیری شد. لیگ برتر هندبال آقایان هم مرحله سوم را پشت سر گذاشت و مرحله پایانی دور برگشت را در دی ماه به میزبانی تهران در پیش داریم. ۶ تیم صعود کننده لیگ برتر هندبال آقایان در مرحله چهارم مشخص می‌شود. مرحله جدید لیگ برتر هندبال بانوان هم در دهه دوم دی ماه برگزار خواهد شد.

او درباره بازدید خود در روز پرستار از بیمارستان اظهار کرد: در روز پرستار وظیفه خودمان دانستم که از طرف جامعه هندبال برای قدرانی از زحمات قشر پرستار به صورت حضوری از این عزیزان تشکر کنم. با توجه به شیوع ویروس کرونا پرستاران روز‌های سختی را پشت سر گذاشتند.

پاکدل درباره بازدید از سالن هندبال صدرا در شیراز گفت: ما از سالن صدرا در شیراز بازدید کردیم که فکر می‌کنم تا حدود یک ماه آینده این سالن که مطابق با استاندار‌های جهانی است  افتتاح خواهد شد.


بیشنر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار