مدیر عامل موسسه خیریه قمر بنی هاشم بیرجند از توزیع ۲۲۰ بسته یلدایی بین نیازمندان این موسسه خبر داد.

احمدی مدیر عامل موسسه خیریه قمربنی هاشم بیرجند گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: با فرا رسیدن شب یلدا این موسسه خیریه برای خانواده‌های تحت حمایت خود بسته ویژه یلدایی ارسال کرده است.

او با اشاره به اینکه هزینه این بسته‌ها معادل ۴۰ میلیون تومان است افزود: این بسته‌ها شامل یک کیلو شیرینی، یک کیلو شکلات، دو کیلو میوه، یک کیلو تخمه و یک و نیم کیلو گوشت بوده است.

احمدی بیان کرد: این موسسه هر سال در شب یلدا برای اعضای تحت حمایت خود بسته‌های یلدایی ارسال می‌کند و تمامی این کمک‌ها از سوی خیران است.

مدیر عامل موسسه خیریه قمر بنی هاشم بیرجند اظهار کرد: مجمع خیریه قمر بنی هاشم بیرجند با هدف حفظ کرامت انسانی و شأن و جایگاه افراد در جامعه به نیازمندان کمک می‌کند.


بیشتر بخوانید


او افزود: ۴۰ نیرو به صورت افتخاری در این مجمع فعالیت دارند و بسته‌های مواد غذایی را بین نیازمندان توزیع می کنند.

احمدی ادامه داد: افرادی که تمایل به همراهی در این مرکز خیریه را دارند می‌توانند برای مشارکت در هر یک از این موارد و یا هرگونه همکاری در خصوص تهیه بسته بندی و ارسال بسته‌ها به درب منازل مجمع خیریه را به صورت روزانه به حساب مجمع خیریه قمر بنی هاشم (ع) بیرجند نزد بانک سپه به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۱۲۱۷۱۳۰۲۳۲ و یا با ارسال و اهدای اقلام مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تحت پوشش مجمع خیریه، این موسسه را در رفع نیاز‌های نیازمندان یاری کنند.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.