پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره شکست این تیم برابر تیم اولسان توضیحاتی را ارائه کرد.

وحید قلیچ پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شکست این تیم برابر تیم اولسان کره جنوبی اظهار کرد: بعضی‌ها از باخت پرسپولیس در فینال آسیا خوشحال شدند به خصوص  مربیانی که برای جانشینی گل محمدی زوم کردند، اما بدانند این تیم یحیی است و کسی نمی‌تواند او را برکنار کند. او کار خود را به درستی انجام می‌دهد.  

او ادامه داد: تیم پرسپولیس روی ۲ ضربه پنالتی نتیجه بازی را به حریف کره‌ای واگذار کرد. البته این باخت چیزی از ارزش‌های فنی پرسپولیس کم نمی‌کند و تا چند سال آینده یحیی گل محمدی سرمربی تیم ما است و باید حمایتش کنیم، چون تیم را متحول کرده است. اگر بازیکنان محروم در این بازی بودند قضیه فرق می‌کرد و نتیجه به صورتی دیگر رقم می‌خورد، اما شانس با پرسپولیس یار نبود و این تیم شکست خورد.  

دست تقدیر بود که جام قهرمانی به کره جنوبی برود 

قلیچ بیان کرد: اکنون بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس باید این بازی را فراموش کنند و تمرکز خود را معطوف به بازی‌های لیگ برتر کنند تا برای پنجمین بار قهرمانی خود را جشن بگیرند. مشخص نبود که تیم کره‌ای چگونه به فینال آسیا رسیده است، زیرا این تیم خیلی ضعیف بود. این امتیاز مثبت برای پرسپولیس بود تا قهرمان شود، اما دست تقدیر بود که جام قهرمانی به کره جنوبی برود و سرخپوشان دست خالی به ایران برگردند.  

او افزود: به نظرم جونیور نگرائو مهاجم برزیلی تنها بازیکن خوب اولسان بود که ۲ ضربه پنالتی را گل کرد. به هر حال ضربه پنالتی نیمه اول بازی شیرازه تیم پرسپولیس را به هم ریخت و بازیکنان  از لحاظ روحی و روانی دچار مشکل شدند. اگر پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر به رختکن می‌رفت خیلی بهتر می‌شد و در نیمه دوم بازی روان تری ارائه می‌کرد.  

قلیچ درباره عملکرد داور فینال آسیا گفت: به نظرم داور بازی قضاوت خودش را کرد و نقشی در شکست پرسپولیس نداشت. برخی از دوستان آرزوی شکست پرسپولیس را داشتند. آن‌ها بدانند که یک روز باخت نصیب آن‌ها نیز می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۹ ۳۰ آذر ۱۳۹۹
کدام ارزش فنی می فرمایید ، حتما ناداوریها ، بابامسعود ، فدراسیون و... که باعث بردهای ناحق لنگیا می گردند.
آخرین اخبار