مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: از ایتدای سال ۲ هزار و ۳۷۰ دوره آموزش فنی و حرفه‌ای برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی سطح استان برگزار شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عبدالنبی سواعدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون در مجموع ۲ هزار و ۳۷۰ دوره آموزش فنی و حرفه‌ای برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی سطح استان برگزارشده است.

او با اشاره به اینکه ۶۰ درصد مهارت آموختگان مراکز فنی و حرفه‌ای را دانشجویان تشکیل می‌دهند، افزود: امسال از کل ۳۲ هزار و ۶۴۳ نفر مهارت آموز استان،  ۱۹ هزار و ۵۰۸ نفر دانشجو و فارغ التحصیل دانشگاهی بودند که از این تعداد ۱۷ هزار و ۲۶۰ نفر در بخش دولتی و ۲ هزار و ۲۴۸ نفر در بخش غیردولتی، آموزش‌های مهارتی را فرا گرفته اند.

سواعدی بیان داشت: از مجموع مهارت آموختگان، تعداد ۱۰ هزار و ۶۹۵ نفر دانشجو و ۸ هزار و ۸۱۳ نفر فارغ التحصیل دانشگاهی، آموزش‌های مهارتی فنی وحرفه‌ای را در رشته‌های مختلف مهارتی فرا گرفتند که از این تعداد کارآموزان، ۹۲۶ نفر در مقطع دکتری، ۲ هزار و ۳۴۰ نفر کارشناسی ارشد، ۶ هزار و ۲۶ نفر کارشناسی و ۱۰ هزار و ۲۱۶ نفر در مقطع فوق دیپلم بودند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.