هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی پرگل منچستریونایتد برابر لیدز پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم لیدز یونایتد بود که این بازی با نتیجه ۶ - ۲ به سود منچستر به پایان رسید.

در این بازی "اسکات مک تومینی" در دقایق ۲ و ۳ برای منچستریونایتد ۲ گل به ثمر رساند. پس از او برونو فرناندز در دقیقه ۲۰ نتیجه را ۳ بر صفر کرد وویکتور لیندلوف در دقیقه ۳۷ گل چهارم شیاطین سرخ را به ثمر رساند. لیدز توسط لیام کوپر در دقیقه ۴۱ یکی از گل‌های خورده را جبران کرد و ۲ تیم با نتیجه ۴-۱ به رختکن رفتند.

بازی در نیمه دوم هم پر گل شد. دنیل جیمز در دقیقه ۶۶ گل پنجم منچستریونایتد را زد و پس از او برونو‌فرناندز از روی نقطه پنالتی گل ششم این تیم را به ثمر رساند. در ادامه استوارت دالاس یکی دیگر از گل‌های خورده لیدز را جبران کرد و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

منچستریونایتد با این پیروزی با ۲۶ امتیاز از ۱۳ بازی به رتبه سوم جدول رده‌بندی رسید و لیدز با همان ۱۷ امتیاز از ۱۴ بازی در رتبه چهاردهم باقی ماند.

بازی‌های هفته چهاردهم امشب (یکشنبه) با برگزاری یک دیدار دیگر پیگیری خواهد شد که طی آن از ساعت ۲۲:۴۵ وست بروم در خانه به مصاف استون ویلا می‌رود.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار