سومین جشنواره استانی شعر و داستان یلدا در چهارمحال و بختیاری برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، با حضور ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری برگزیدگان سومین جشنواره استانی شعر و داستان یلدای استان در آیین اختتامیه این جشنواره در فرهنگسرای فارسان معرفی و تقدیر شدند.

در بخش شعر معصومه مهری، عبدالله سلیمانی، فرزانه میرزاخانی، آرزو علیدوستی، امیرعباس ایزدی، سیده النا رسولی‌زاده، اختر شاکریان، عباس کاظمی آرپناهی و حسن نجفی بابادی بدون اولویت برگزیده اعلام شدند.


بیشتر بخوانید


همچنین در بخش داستان با موضوع آزاد کسی از سوی هیات داوران نفر اول برگزیده اعلام نشد و غلامرضا خواجعلی و فائزه محمدی نفر دوم و سوم اعلام شدند.

در بخش یلدا نیز فریبا کاظمی، بهزاد ناظمی بابادی و گلخند کیوانی رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش داستان کودک و نوجوان نیز سیده کوثر میراحمدی، اشکان ابراهیمی، فاطمه صدیقی، ریحانه قاسمی، سحر امام‌بخشی و زهرا رفیعی تقدیر شدند.

ابراهیم شریفی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در این آیین اظهار داشت: در این جشنواره ۹۸ اثر شعر از سوی ۵۲ شاعر استانی، ۷۶ اثر داستان با موضوعات یلدایی و آزاد در بخش بزرگسالان از سوی ۵۶ نویسنده و ۲۵ اثر داستان در بخش کودک و نوجوان از سوی ۲۴ نویسنده به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

او افزود: در نهایت ۹ شعر و پنج داستان برگزیده اعلام شد و شش اثر در بخش داستان کودک و نوجوان شایسته تقدیر معرفی شدند.

شریفی، استقبال شاعران و نویسندگان استان از جشنواره یلدا را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این استقبال خوب سبب شد تا از سال آینده این جشنواره به صورت منطقه‌ای در مناطق زاگرس‌نشین کشور برگزار شود.

او با اشاره به ظرفیت فضای مجازی در برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و هنری، اظهار داشت: این ظرفیت سبب شد تا در این جشنواره یک شرکت‌کننده از خارج کشور داشته باشیم.

شریفی اضافه کرد: در همین راستا می‌طلبد تا برای معرفی فرهنگ و هنر استان فضای مجازی را در اختیار خود قرار دهیم و با اعلام فراخوان جشنواره از نقاط مختلف جهان مخاطب جذب کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار