تا پایان سال؛

بهره برداری از ۶ طرح صنعتی در نهبندان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهبندان گفت: ۶ طرح صنعتی با اعتبار ۹۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان تا پایان سال در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، اردونی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهبندان گفت: با افتتاح ۶ طرح صنعتی در نهبندان برای بیش از ۲۰۰ نفر در شهرستان مرزی نهبندان شغل ایجاد خواهد شد.

او افزود: با بیان اینکه واحد فرآوری سیلیس دهسلم با سرمایه‌گذاری ۱۰ میلیارد تومان و اشتغال ۳۲ نفر در دست ساخت است افزود: این واحد با ظرفیت تولید سالانه ۵۰ هزار تن، ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

اردونی عنوان کرد: واحد کربنات و اکسید منیزیم سلطان‌آباد بیرجند با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان نیز حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با بهره‌برداری از آن در دهه فجر برای ۱۴ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهبندان بیان کرد: واحد پرعیار سازی گارنت دهسلم نیز با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان، ظرفیت تولید سالانه سه هزار و ۳۰۰ تن و اشتغال ۲۰ نفر و با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.


بیشتر بخوانید


اردونی افزود: همچنین واحد پرعیار سازی منیزیت تگ سیاه شوسف با ۲۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری، ۵۱ نفر اشتغال، ظرفیت سالانه ۳۶ هزار تن در سال و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان نهبندان اظهار کرد: واحد کنسانتره آهن نیک امیدواران پیراکان در شهرک صنعتی نهبندان با سرمایه‌گذاری ۴۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در دست اجرا است و این طرح با اشتغال ۷۴ نفر و ظرفیت تولید سالانه ۶۰۰ هزار تن، ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او عنوان کرد: واحد دانه‌بندی منیزیت محمدی هم با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد تومان و اشتغال ۱۴ نفر از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

شهر نهبندان مرکز این شهرستان در ۲۰۰ کیلومتری جنوب بیرجند قرار دارد.

انتهای پیام/ ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار