ماموران پلیس استان سمنان ۱۹ تن سبوس و تخم مرغ فاقد مجوزهای بهداشتی لازم که به صورت غیرقانونی توزیع می‌شد کشف کردند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ محمد اسماعیل حداد دباغی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با توزیع خارج از شبکه نهاده‌های دامی موفق به کشف بیش از ۱۵ تن سبوس شدند.

او با بیان اینکه ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان امر بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال برآورد و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند افزود: پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان سمنان توزیع خارج از شبکه نهاده‌های دامی را ضربه‌ای مهلک بر پیکره تولیدکنندگان و نظام اقتصادی کشور دانست و خاطرنشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم قاطعانه با اینگونه اقدامات برخورد می کند.

او  از عموم شهروندان خواست در صورت اطلاع از هر اقدام خلاف قانون در حوزه امور اقتصادی مراتب را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ در میان گذارند.

سرهنگ حسین عجم فرمانده انتظامی میامی نیز با بیان اینکه برپایی ایستگاه‌های ایست و بازرسی یکی از اقداماتی است که به طور مستمر از سوی فرماندهی اجرا می‌شود افزود: مأموران انتظامی در همین راستا یک دستگاه کامیونت را در موقعیت سه راهی ری آباد متوقف و از آن بازرسی کردند.

او از کشف چهار تن تخم مرغ فاقد مجوزهای بهداشتی در بازرسی از کامیونت و دستگیری چندنفر هم در این خصوص خبر داد.

سرهنگ عجم افزود: ارزش این محموله بنا بنابر اظهار نظر کارشناسان امر ۴۰۰ میلیون ریال بود، این محموله که از مشهد به مقصد تهران بارگیری شده بود به اداره دامپزشکی شهرستان میامی تحویل شد.

انتهای پیام /گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.