کارکنان در رسیدگی به مشکلات مردم خود را جای ارباب رجوع بگذارند

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان گفت: بخشی از مشکلات شهرستان سمنان مشکل مدیریتی است و باید مدیران با نگاه جهادی و ایثارگری برای گره گشایی از دغدغه‌های آحاد جامعه گام بردارند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،نادر فخری سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان در جلسه بررسی مشکلات و نیازمندی‌های اساسی مسکن مهر سمنان گفت: جامعه ما اکنون به شدت نیازمند پیگیری و تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات مردم دارد.

او خاطر نشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با رویکردهای گستاخانه درصدد ایجاد نارضایتی در بین آحاد جامعه هستند و مسئولان با تلاش مستمر می توانند برای افزایش نشاط اجتماعی و رضایت جمعی گام بردارند.

سرپرست فرمانداری شهرستان سمنان ادامه داد: امید مردم برای توسعه کشور ، مسئولان هستند و وظیفه دستگاه های اجرایی کار برای مردم و پاشیدن بذر امید در جامعه است.

فخری تصریح کرد: بخشی از مشکلات شهرستان سمنان مشکل مدیریتی است و باید مدیران با نگاه جهادی و ایثارگری برای گره گشایی از دغدغه‌های آحاد جامعه گام بردارند.

او افزود: کارکنان در رسیدگی به مشکلات مردم خود را جای ارباب رجوع بگذارند و با تعامل و خرد جمعی بسیاری از دغدغه های کنونی مردم رفع خواهم شد.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.