مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت:پس از تعیین تکلیف متقاضیان مرحله نخست، از متقاضیان جدید برای مسکن ملی نام نویسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، داریوش حسینی, مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با بیان اینکه آخرین مهلت نام نویسی مسکن ملی تا ۳۰ شهریورماه بود، اظهار کرد: برای آخرین بار تا ساعت ۲۴ جمعه پنجم دی ماه فرصتی دوباره برای کسانی که مدارک خود را تکمیل کرده‌اند اما در تأمین آورده نقدی خود دچار مشکل بودند، تعیین شده است.

او ادامه داد: کسانی که پول واریز کرده و پیامکی دریافت نکرده‌اند می‌توانند با مراجعه به سایت ثبت نام و وارد کردن کد رهگیری شان از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به اینکه پس از تعیین تکلیف متقاضیان مرحله نخست، نام نویسی جدیدی را برای مسکن ملی خواهیم داشت، یادآور شد: شرایط متقاضیان شامل تأهل، فاقد مالکیت مسکونی از اول فروردین ماه سال ۸۴،استفاده نکردن از امکانات دولتی و تسهیلات یارانه دار در موضوع مسکن و همچنین سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا است.

 حسینیتأکید کرد: ثبت نام در سامانه ارزش معاملاتی ندارد و خرید و فروش آن غیرقانونی است و هر گونه سوءاستفاده افراد سودجو از این موضوع باعث لغو و سلب امتیاز واگذار کننده می شود  و این افراد تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.

 در استان همدان ۱۸ هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن ‌نام نویسی کردند که ۱۴ هزار نفر از این تعداد واجد شرایط این طرح بودند.

منبع ایسنا

انتهای پیام/غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار