یحیی نجفی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان روانسر معرفی شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، خلیل یزدانی معاون حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمانشاه گفت : احقاق حق، اقامه عدل و عدالت، مردمداری و خدمت رسانی مهمترین رسالت دستگاه قضایی است.

او گفت : تسهیل در کار مردم به ویژه رفع موانع تولید و توجه به اشتغال از جمله اموری است که قوه قضاییه برای آن تلاش می‌کند.

یزدانی افزود: باید با بهره گیری از سایر ظرفیت ها، مشکلات مردم را قبل از ورود به محاکم قضایی خاتمه داد.

معاون حفاظت اطلاعات دادگستری استان کرمانشاه افزود: یکی از اولویت‌های دستگاه قضا توجه به حبس زدایی است چرا که زندان جای ورود هر فردی نیست.

یزدانی ادامه داد: انتقال محکومین به زندان‌ها فقط با هدف اصلاح صورت می‌گیرد و هرچه زندان‌ها خلوت‌تر باشد زمینه اصلاح فراهم می‌شود.

فرماندار شهرستان روانسر گفت: با همراهی مردم و همدلی مسوولین شهرستان به ویژه اعضای شورای تامین، امنیت قابل قبولی در این شهرستان حاکم است.

سعدی مصطفی زاده افزود: در روانسر مشکل و دغدغه امنیتی نداریم و برای کنترل آسیب‌های اجتماعی نیاز دارد با انسجام بیشتری ورود کنیم.

او ادامه داد: در اتفاقات اخیر که در روز‌های گذشته در کرمانشاه اتفاق افتاد، نهاد‌های نظامی و امنیتی و به ویژه دستگاه قضایی هوشمندانه و بسیار خوب عمل کردند که رضایتمندی مردم را به دنبال داشته است.

فرماندار روانسر گفت: دستگاه قضایی ثابت کرد در برخورد با این گونه متخلفین هیچ اغماضی ندارد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.