دبیر هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خراسان رضوی گفت: رای نهایی پرونده شبکه گسترده کلاهبرداری و جعل مدارک دانشگاهی معروف به هلدینگ آفتاب صادر شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین جعفری ثانی دبیرهیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خراسان رضوی با بیان اینکه متهم ردیف اول پرونده  شبکه گسترده کلاهبرداری و جعل مدارک دانشگاهی به ۲۰ سال حبس و تحمل ۷۴ ضربه شلاق و محرومیت دائم از مشاغل دولتی محکوم شده است گفت: برای پانزده متهم دیگر این پرونده نیز رای قاطع همراه با محکومیت سنگین صادر شده است.

او افزود: این پرونده پس از حدود دو سال پیگیری در هیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت استان خراسان رضوی و بازپرسی در مراجع مربوط به آن به صورت علنی و با حضور اصحاب رسانه و مطبوعات، نمایندگان تمامی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط منجر به صدور رای شد.

دبیرهیات نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خراسان رضوی ادامه داد: غیر از شکایت سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی از متهمان این پرونده، شکایت شاکیان خصوصی نیز به جرم جعل لوگو، برند و مهر از موسسه وابسته به آن‌ها نیز مطرح بود.

انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.